SAF Administration ApS

CVR-nr.: 43828398

Arsenalvej 10

1436 København K


Årsrapport

1. januar 2024 - 31. december 2024

Årsrapporten er fremlagt og godkendt på selskabets ordinære generalforsamling den
12/03/2025
Morten Christoffer Gade
Dirigent

Virksomhedsoplysninger

VirksomhedenSAF Administration ApS
Arsenalvej 10
1436 København K
CVR-nr.:43828398
Regnskabsår:01/01/2024 - 31/12/2024
RevisorDeloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Weidekampsgade 6
2300 København S
DK Danmark
CVR-nr.: 33963556
P-enhed:1017192430

Ledelsespåtegning

Direktionen har dags dato behandlet og godkendt årsrapporten for regnskabsåret 1. januar til 31. december 2024 for SAF Administration ApS.


Årsrapporten aflægges i overensstemmelse med årsregnskabsloven.


Det er min opfattelse, at årsregnskabet giver et retvisende billede af virksomhedens aktiver, passiver og finansielle stilling pr. 31. december, samt af resultatet af virksomhedens aktiviteter for regnskabsåret 2024.


Ledelsesberetningen indeholder efter min opfattelse en retvisende redegørelse for de forhold, beretningen omhandler.
Årsrapporten indstilles til generalforsamlingens godkendelse.



København, den 12/03/2025

Direktion
Morten Christoffer Gade



Den uafhængige revisors revisionspåtegning

Til kapitalejerne i SAF Administration ApS

Konklusion

Vi har revideret årsregnskabet for SAF Administration ApS for regnskabsåret 1. januar til 31. december 2024, der omfatter resultatopgørelse, balance, egenkapitalopgørelse og noter, herunder anvendt regnskabspraksis. Årsregnskabet udarbejdes efter årsregnskabsloven.

Det er vores opfattelse, at årsregnskabet giver et retvisende billede af selskabets aktiver, passiver og finansielle stilling pr. 31. december samt af resultatet af selskabets aktiviteter for regnskabsåret 6. februar til 31. december 2024 i overensstemmelse med årsregnskabsloven.

Grundlag for konklusion

Vi har udført vores revision i overensstemmelse med internationale standarder om revision og de yderligere krav, der er gældende i Danmark. Vores ansvar ifølge disse standarder og krav er nærmere beskrevet i revisionspåtegningens afsnit ”Revisors ansvar for revisionen af årsregnskabet”. Vi er uafhængige af selskabet i overensstemmelse med International Ethics Standards Board for Accountants’ internationale retningslinjer for revisorers etiske adfærd (IESBA Code) og de yderligere etiske krav, der er gældende i Danmark, ligesom vi har opfyldt vores øvrige etiske forpligtelser i henhold til disse krav og IESBA Code. Det er vores opfattelse, at det opnåede revisionsbevis er tilstrækkeligt og egnet som grundlag for vores konklusion.

Ledelsens ansvar for regnskabet

Ledelsen har ansvaret for udarbejdelsen af et årsregnskab, der giver et retvisende billede i overensstemmelse med årsregnskabsloven. Ledelsen har endvidere ansvaret for den interne kontrol, som ledelsen anser for nødvendig for at udarbejde et årsregnskab uden væsentlig fejlinformation, uanset om denne skyldes besvigelser eller fejl. Ved udarbejdelsen af årsregnskabet er ledelsen ansvarlig for at vurdere selskabets evne til at fortsætte driften, at oplyse om forhold vedrørende fortsat drift, hvor dette er relevant, samt at udarbejde årsregnskabet på grundlag af regnskabsprincippet om fortsat drift, medmindre ledelsen enten har til hensigt at likvidere selskabet, indstille driften eller ikke har andet realistisk alternativ end at gøre dette.

Revisors ansvar for revisionen af regnskabet

Vores mål er at opnå høj grad af sikkerhed for, om årsregnskabet som helhed er uden væsentlig fejlinformation, uanset om denne skyldes besvigelser eller fejl, og at afgive en revisionspåtegning med en konklusion. Høj grad af sikkerhed er et højt niveau af sikkerhed, men er ikke en garanti for, at en revision, der udføres i overensstemmelse med internationale standarder om revision og de yderligere krav, der er gældende i Danmark, altid vil afdække væsentlig fejlinformation, når sådan findes. Fejlinformation kan opstå som følge af besvigelser eller fejl og kan betragtes som væsentlige, hvis det med rimelighed kan forventes, at de enkeltvis eller samlet har indflydelse på de økonomiske beslutninger, som brugerne træffer på grundlag af årsregnskabet.

Som led i en revision, der udføres i overensstemmelse med internationale standarder om revision og de yderligere krav, der er gældende i Danmark, foretager vi faglige vurderinger og opretholder professionel skepsis under revisionen. Herudover:

Identificerer og vurderer vi risikoen for væsentlig fejlinformation i årsregnskabet, uanset om denne skyldes besvigelser eller fejl, udformer og udfører revisionshandlinger som reaktion på disse risici samt opnår revisionsbevis, der er tilstrækkeligt og egnet til at danne grundlag for vores konklusion. Risikoen for ikke at opdage væsentlig fejlinformation forårsaget af besvigelser er højere end ved væsentlig fejlinformation forårsaget af fejl, idet besvigelser kan omfatte sammensværgelser, dokumentfalsk, bevidste udeladelser, vildledning eller tilsidesættelse af intern kontrol.

Opnår vi forståelse af den interne kontrol med relevans for revisionen for at kunne udforme revisionshandlinger, der er passende efter omstændighederne, men ikke for at kunne udtrykke en konklusion om effektiviteten af selskabets interne kontrol.

Tager vi stilling til, om den anvendte regnskabspraksis, som er anvendt af ledelsen, er passende, samt om de regnskabsmæssige skøn og tilknyttede oplysninger, som ledelsen har udarbejdet, er rimelige.

Konkluderer vi, om ledelsens udarbejdelse af årsregnskabet på grundlag af regnskabsprincippet om fortsat drift er passende, samt om der på grundlag af det opnåede revisionsbevis er væsentlig usikkerhed forbundet med begivenheder eller forhold, der kan skabe betydelig tvivl om selskabets evne til at fortsætte driften. Hvis vi konkluderer, at der er en væsentlig usikkerhed, skal vi i vores revisionspåtegning gøre opmærksom på oplysninger herom i årsregnskabet eller, hvis sådanne oplysninger ikke er tilstrækkelige, modificere vores konklusion. Vores konklusioner er baseret på det revisionsbevis, der er opnået frem til datoen for vores revisionspåtegning. Fremtidige begivenheder eller forhold kan dog medføre, at selskabet ikke længere kan fortsætte driften.

Tager vi stilling til den samlede præsentation, struktur og indhold af årsregnskabet, herunder noteoplysningerne, samt om årsregnskabet afspejler de underliggende transaktioner og begivenheder på en sådan måde, at der gives et retvisende billede heraf.

Vi kommunikerer med den øverste ledelse om blandt andet det planlagte omfang og den tidsmæssige placering af revisionen samt betydelige revisionsmæssige observationer, herunder eventuelle betydelige mangler i intern kontrol, som vi identificerer under revisionen

Udtalelse om ledelsesberetningen

Ledelsen er ansvarlig for ledelsesberetningen. Vores konklusion om årsregnskabet omfatter ikke ledelsesberetningen, og vi udtrykker ingen form for konklusion med sikkerhed om ledelsesberetningen. I tilknytning til vores revision af årsregnskabet er det vores ansvar at læse ledelsesberetningen og i den forbindelse overveje, om ledelsesberetningen er væsentligt inkonsistent med årsregnskabet eller vores viden opnået ved revisionen eller på anden måde synes at indeholde væsentlig fejlinformation. Vores ansvar er herudover at overveje, om ledelsesberetningen indeholder krævede oplysninger i henhold til årsregnskabsloven.

Baseret på det udførte arbejde er det vores opfattelse, at ledelsesberetningen er i overensstemmelse med årsregnskabet og er udarbejdet i overensstemmelse med årsregnskabslovens krav. Vi har ikke fundet væsentlig fejlinformation i ledelsesberetningen.



København, den 12/03/2025



Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
CVR-nr.: 33963556
Christian Dalmose Pedersen, mne24730
Statsautoriseret revisor
Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
CVR-nr.: 33963556
Thomas Holm Christensen, mne46321
Statsautoriseret revisor

Ledelsesberetning

Virksomhedens væsentligste aktiviteter

Selskabets formål er at drive økonomi- og administrative opgaver for en lang række foreninger og organisationer.

 

Udvikling i aktiviteter og økonomiske forhold

Det er selskabets andet regnskabsår efter overtagelse af aktiviteten fra SAF I/S.

 

Selskabet har realiseret et overskud på 509 t.kr. efter skat i regnskabsåret 2024. Selskabets balance udviser en aktivsum på 3.513 t.kr. og en egenkapital på 2.301 t.kr.

 

Der har været udvikling i omfanget af nye kunder og i opgaverne.  Udvikling skyldes ligeledes at 2023 omfatter 9 måneders aktiviteter mod 12 måneders aktiviteter 2024. Det er ledelsens vurdering, at resultatet er særdeles tilfredsstillende.

 

Forventet udvikling

Der vil fortsat være fokus på tilpasning af organisationen herunder særligt at tilføje ressourcer i takt med øget aktivitet samt generel udvikling af systemer. Der forventes et resultat på niveau med 2024 i det kommende regnskabsår, hvor selskabet forventer at fortsætte væksten i aktiviteten.

 

Begivenheder efter balancedagen

Efter balancedagen er der ikke indtrådt væsentlige begivenheder af betydning for årsrapporten.


Anvendt regnskabspraksis

Årsrapporten er aflagt i overensstemmelse med årsregnskabslovens bestemmelser for Regnskabsklasse B.

Advendt regnskabspraksis

 

Regnskabsklasse

Årsrapporten for SAF Administration ApS er udarbejdet i overensstemmelse med årsregnskabs- lovens bestemmelser for regnskabsklasse B med tilvalg af enkelte bestemmelser for regnskabsklasse C.

 

Årsregnskabet er aflagt efter følgende regnskabspraksis.

 

Generelt om indregning og måling

Årsrapporten for 2024 er aflagt i DKK.

 

I resultatopgørelsen indregnes indtægter, i takt med at de indtjenes, mens omkostninger indregnes med de beløb, der vedrører regnskabsåret.

 

Aktiver indregnes i balancen, når det som følge af en tidligere begivenhed er sandsynligt, at fremtidige økonomiske fordele vil tilflyde virksomheden, og aktivets værdi kan måles pålideligt.

 

Forpligtelser indregnes i balancen, når virksomheden som følge af en tidligere begivenhed har en retlig eller faktisk forpligtelse, og det er sandsynligt, at fremtidige økonomiske fordele vil fragå virksomheden, og forpligtelsens værdi kan måles pålideligt.

 

Ved første indregning måles aktiver og forpligtelser til kostpris. Måling efter første indregning sker som beskrevet for hver enkelt regnskabspost nedenfor.

 

Ved indregning og måling tages hensyn til forudsigelige risici og tab, der fremkommer, inden årsrapporten aflægges, og som be- eller afkræfter forhold, der eksisterede på balancedagen.

 

Resultatopgørelsen

 

Nettoomsætning

Nettoomsætning ved salg af tjenesteydelser indregnes i resultatopgørelsen, når levering til køber har fundet sted. Nettoomsætning indregnes eksklusive moms, afgifter og rabatter i forbindelse med salget og måles til dagsværdien af det fastsatte vederlag.

 

Personaleomkostninger

Personaleomkostninger omfatter løn og gager såvel som omkostninger til social sikring, pensioner o.l. for virksomhedens medarbejdere.

 

Øvrige driftsomkostninger

Andre eksterne omkostninger omfatter omkostninger, der vedrører virksomhedens primære aktiviteter, herunder lokaleomkostninger, kontorholdsomkostninger, salgsfremmende omkostninger mv. I posten indgår endvidere nedskrivninger af tilgodehavender indregnet under omsætningsaktiver.

 

Finansielle indtægter

Andre finansielle indtægter består af renteindtægter fra tilgodehavender hos tilknyttede virksomheder samt godtgørelser under acontoskatteordningen mv.

 

Finansielle omkostninger

Andre finansielle omkostninger består af renteomkostninger, herunder renteomkostninger fra gæld til tilknyttede virksomheder samt tillæg under acontoskatteordningen mv.

 

Skat

Årets skat, der består af årets aktuelle skat og ændring af udskudt skat, indregnes i resultatopgørelsen med den del, der kan henføres til årets resultat, og direkte på egenkapitalen med den del, der kan henføres til posteringer direkte på egenkapitalen.

 

Balancen


Finansielle anlægsaktiver

Indregnes til kostpris.

 

Tilgodehavender

Tilgodehavender måles til amortiseret kostpris, der sædvanligvis svarer til nominel værdi, med fradrag af nedskrivninger til imødegåelse af forventede tab.

 

Tilgodehavender fra salg og tjenesteydelser

Tilgodehavender fra slag og tjenesteydelser måles til salgsværdien af det på balancedagen udførte arbejde. Salgsværdien måles på baggrund af færdiggørelsesgraden og de samlede forventede indtægter på det enkelte igangværende arbejde. Færdiggørelsesgraden beregnes normalt som forholdet mellem det faktiske ressourceforbrug og det totale budgetterede ressourceforbrug.

 

Andre tilgodehavender

Tilgodehavender måles til amortiseret kostpris, der sædvanlig svarer til nominel værdi, med fradrag af nedskrivninger til imødegåelse af forventede tab.

 

Periodeafgrænsningsposter

Periodeafgrænsningsposter indregnet under aktiver omfatter afholdte omkostninger, der vedrører efterfølgende regnskabsår. Periodeafgrænsningsposter måles til kostpris.

 

Likvide beholdninger

Likvide beholdninger omfatter bankindeståender.

 

Andre finansielle forpligtigelser

Andre finansielle forpligtigelser måles til amortiseret kostpris, der sædvanligvis svarer til nominel værdi.

Resultatopgørelse 1. jan. 2024 - 31. dec. 2024

Note 2024 2023
kr. kr.
Nettoomsætning 9.706.521 6.728.249
Eksterne omkostninger -2.195.334 -1.699.089
Bruttoresultat 7.511.187 5.029.160
Personaleomkostninger 1 -6.893.040 -4.656.154
Resultat af ordinær primær drift 618.147 373.006
Andre finansielle indtægter 88.727 45.554
Øvrige finansielle omkostninger -51.408 -45.519
Ordinært resultat før skat 655.466 373.041
Skat af årets resultat -146.046 -82.400
Årets resultat 509.420 290.641
Forslag til resultatdisponering
Overført resultat 509.420 290.641
I alt 509.420 290.641

Balance 31. december 2024

Aktiver

Note 2024 2023
kr. kr.
Kontraktlige aktiver 255.000 250.000
Finansielle anlægsaktiver i alt 255.000 250.000
Anlægsaktiver i alt 255.000 250.000
Tilgodehavender fra salg og tjenesteydelser 227.747 127.429
Andre tilgodehavender 10.117
Kontraktlige aktiver 70.363 74.168
Tilgodehavender i alt 298.110 211.714
Likvide beholdninger 2.960.219 2.434.047
Omsætningsaktiver i alt 3.258.329 2.645.761
Aktiver i alt 3.513.329 2.895.761

Balance 31. december 2024

Passiver

Note 2024 2023
kr. kr.
Registreret kapital mv. 40.000 40.000
Andre reserver 1.460.000 1.460.000
Overført resultat 800.061 290.641
Egenkapital i alt 2.300.061 1.790.641
Gæld til banker 25.147 8.243
Leverandører af varer og tjenesteydelser 156.367 191.122
Gældsforpligtelser til tilknyttede virksomheder 1.629 150.834
Skyldig selskabsskat 146.034 82.400
Anden gæld, herunder skyldige skatter og skyldige bidrag til social sikring 884.091 672.521
Kortfristede gældsforpligtelser i alt 1.213.268 1.105.120
Gældsforpligtelser i alt 1.213.268 1.105.120
Passiver i alt 3.513.329 2.895.761

Noter

1. Personaleomkostninger

  2023 2024
  kr. kr.
Løn og gager 3.965.995 6.127.841
Pensionsbidrag 314.053 475.664
Andre omkostninger til social sikring 376.106 289.536
  4.656.154 6.893.040
 

2. Information om gennemsnitligt antal ansatte

2024
Gennemsnitligt antal ansatte 12
false false false true Erhvervsstyrelsen Regnskab Basis 31/12/2023 06/02/2023 Revisionspåtegning false false false false Grete Høgh Larsen Mariendalsvej 74, 3. th, 2000 Frederiksberg 2000 Frederikbger 438283982024-01-012024-12-31 438283982024-01-012024-12-311 438283982024-01-012024-12-310 438283982024-01-012024-12-312 438283982024-01-012024-12-313 438283982023-02-062023-12-31 438283982024-12-31 438283982023-12-31 iso4217:DKK